|
|
| Auteur |
Bericht |
Elma
kitten

|
Geplaatst:
Ma Feb 16, 2009 3:08 pm |
  |
Hallo allemaal,
Omdat mijn pleegkat na 5 maanden nog steeds vermist is en hij een zwerfverleden heeft, ben ik op zoek naar mail-adressen en/of tel.nrs, van alle zwerfkattenprojecten tussen Dronten (Flevoland) en Breda en wel in een wijd gebied op dit traject. Ik heb natuurlijk op internet gezocht maar ik vind maar niks.
Mijn pleegkat is op 28 september meegenomen vanuit Swifterbant richting Bavel en ergens onderweg losgelaten en ik denk dat het heel goed mogelijk is, dat hij zich bij een groep zwerfkatten heeft aangesloten, omdat hij dus een zwerfverleden heeft.
Ook zoek ik naar wegen om mensen op boerderijen/campings/maneges te bereiken want ook dat is een mogelijkheid.
Alle hulp en tips zijn welkom, want ik ben er nog steeds kapot van dat ik hem maar niet terugvind!
Alvast reuze bedankt,
Elma
zie:
http://roodje-vermist.hyves.nl/ |
|
|
|
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|